miercuri, 11 noiembrie 2009

CREDINTA
DESPRE OBIECTUL CREDINTEI:


"Credinta nu priveste la ea insasi" (Vance Havner)


"Credinta nu este un act savarsit o singura data, ci o neintrerupta privire aruncata din inima, lui Dumnezeu" (A.W.Tozer)


"Credinta nu are nici o valoare, daca nu ne leaga de Dumnezeu" (Vance Havner)


"Nadejdea mea e pusa-n nimic altceva Decat in al Lui sange si-n neprihanirea Sa. Nu indraznesc in nimic sa ma bizuiesc, Decat in al Sau Nume dumnezeiesc! Pe Hristos stau, stanca tare Oriunde altundeva, sunt nisipuri miscatoare!" (Edward Mote)




DESPRE NECESITATEA CREDINTEI:


"A trai prin credinta este un lucru mult mai sigur si mai placut decat sa traiesti dupa simturi sau dupa fapte" (C.H.Spurgeon)


"Credinta este o incredintare de sine Marelui Doctor, o lasare a cazului nostru in mainile Lui" (Augustus H.Strong)


“Credinta inseamna a fi absolut sigur de fagaduinta lui Dumnezeu si ca ceea ce astepti de la El, se va implini. Bazarea cuiva pe faptele pe care le face nu poate sa produca decat o iluzie ca vor fi suficiente, ca ele vor satisface cumva standardul de sfintenie la care aspira, si ca ascultarea acestuia este uniforma, imaculata. Credinta este o "incredere neclintita", o "puternica incredintare", un "stiu ca", pe cand legalismul inseamna un "sper ca", un "poate", "vom vedea", "voi afla atunci ". Cu alte cuvinte, el reprezinta o nazuinta desarta. In vreme de prigoana, legalismul nu tine. Odata, un crestin a fost adus in fata unui tribunal care-i condamna pe crestini. Acesta le-a spus ca in ciuda a tot ceea ce-i faceau nu puteau sa-l clatine fiindca el credea ca daca isi incredintase viata in mana lui Dumnezeu, El ii va fi credincios in necazul lui. Atunci judecatorul l-a intrebat: "Crezi oare ca cei de teapa ta vor ajunge in slava, cu Dumnezeu?" Raspunsul a fost: "Eu, nu cred ca! Eu, stiu sigur ca asa va fi!"
Credinta nu este un "cred ca". Ea este un "stiu sigur". Credinta crestinului este o speranta transformata in certitudine.

Niciun comentariu: